Small Widget Spot

Herrested Skytteforening

Small Widget Spot
Frontpage Banner

Vi er en lille forening med kæmpe potentiale

Vi brænder alle for skydning, og har flere gange stået øverst på diverse ind- og udenlandske præmieskamler. Dog er der plads til alle: Unge – gamle, nye – erfarne, højt niveau – lavt niveau. Vi kan alle være med, og alle har muligheden for at skyde som de vil. Nogle for sammenholdet og hyggen, andre for at blive de bedste. Døren er altid åbne for interesserede, som vil se hvad vi laver, og måske endda prøve at skyde. De første 3. gange er gratis, så kom og sig hej! – Så skal vi nok være behjælpelig med alt udstyr og faglig viden. Vi vil glæde os til dit besøg og byde dig velkommen.

Se med på Facebook, hvor vi løbende lægger vores oplevelser og resultater op:

5 days 9 hours ago

Vi er klar på 50m banen tirsdag d 11 maj kl 19 med forbehold for corona situationen vi håber vi ses Vi håber at vi

2 months 1 week ago

Hej med jer Så kom myndighederne med de seneste udmeldinger. Og vi må desværre meddele at vi må ikke åbne dørrene i Skytteforeningen endnu på

3 months 3 weeks ago

Hej med jer det er med beklagelse at vi bliver nød til at aflyse vores generalforsamling i Herrested Skytteforening D. 27-01-2021 i Ørbæk Midtpunkt på

4 months 5 days ago

INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING I HERRESTED SKYTTEFORENING AFHOLDES I ØRBÆK MIDTPUNKT STORT LOKALE VED CAFETERIET Onsdag d. 27-01. 2021 kl 19.00 . Der serveres kaffe og

4 months 2 weeks ago

Herrested skytteforening vil gerne ønske alle en rigtig glædelig jul samt godt nytår 🎄🎅🎉
Vi vender tilbage i starten af det nye år.

4 months 4 weeks ago

Vi har jo desværre stadig lukket ned på ubestemt tid i Herrested skytteforening, 😏 pga af corona restriktioner, men vi vender tilbage engang i det

6 months 1 week ago

På grund af situationen med covid 19 holder vi lukket for riffel og bueskydning så længe forsamlings restriktioner på max 10 personer er gældende Generalforsamlingen

6 months 2 weeks ago

Så har vi været til skydning, og der var kommet et par præmier, fra tidligere stævner. Husk vi er startet op i kælderen.

8 months 2 weeks ago

Marken er høstet og vi er på banen igen vi skyder sidste gang på tirsdag d 25 august Vi starter op på 15 m tirsdag

8 months 3 weeks ago

Vi er til skydninges dag i ringe hvor foreningen stiller op med bueskydning 🌞