Small Widget Spot

Herrested Skytteforening

Small Widget Spot
Frontpage Banner

Vi er en lille forening med kæmpe potentiale

Vi brænder alle for skydning, og har flere gange stået øverst på diverse ind- og udenlandske præmieskamler. Dog er der plads til alle: Unge – gamle, nye – erfarne, højt niveau – lavt niveau. Vi kan alle være med, og alle har muligheden for at skyde som de vil. Nogle for sammenholdet og hyggen, andre for at blive de bedste. Døren er altid åbne for interesserede, som vil se hvad vi laver, og måske endda prøve at skyde. De første 3. gange er gratis, så kom og sig hej! – Så skal vi nok være behjælpelig med alt udstyr og faglig viden. Vi vil glæde os til dit besøg og byde dig velkommen.

Se med på Facebook, hvor vi løbende lægger vores oplevelser og resultater op:

This message is only visible to admins.
PPCA Error: Due to Facebook API changes it is no longer possible to display a feed from a Facebook Page you are not an admin of. The Facebook feed below is not using a valid Access Token for this Facebook page and so has stopped updating.

Be the first to comment.