Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/herrested-skytteforening.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601

Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/herrested-skytteforening.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601
Small Widget Spot

Herrested Skytteforening

Small Widget Spot
Frontpage Banner

Vi er en lille forening med kæmpe potentiale

Vi brænder alle for skydning, og har flere gange stået øverst på diverse ind- og udenlandske præmieskamler. Dog er der plads til alle: Unge – gamle, nye – erfarne, højt niveau – lavt niveau. Vi kan alle være med, og alle har muligheden for at skyde som de vil. Nogle for sammenholdet og hyggen, andre for at blive de bedste. Døren er altid åbne for interesserede, som vil se hvad vi laver, og måske endda prøve at skyde. De første 3. gange er gratis, så kom og sig hej! – Så skal vi nok være behjælpelig med alt udstyr og faglig viden. Vi vil glæde os til dit besøg og byde dig velkommen.

Se med på Facebook, hvor vi løbende lægger vores oplevelser og resultater op:

August 20, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Nu er der også mulighed for at skyde med bue og pil i Herrested skytteforening både udendørs omen også til vinter i hallen har vi fået lokaler til bue skydning

August 9, 2019

200 m mod Tved

July 16, 2019

Lige til info så holder vi ferie ved skydning i uge 30 og 31 men vender tilbage i uge 32 igen.

June 20, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Så er vi kommet til Otterup i dag og skyde en pulje skydning. 😊 Asker, Nanna, Søren og Bjerne har været på banen. 👍

June 7, 2019

Vi skød lige med Tved på 200 m i aften Brita serverede kage og kaffe 😀

June 4, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Så er vi kommet på skydebanen igen, vi havde besøg af Tved i dag som vi skød imod. Rigtig hyggeligt. Så var der også kage fra Mike. Vi siger mange tak. 😊

May 30, 2019

Vi tager skyde leder uddannelsen 🙂

May 28, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Så er vi på banen, og formand fik også skudt lidt i dag. 😊

May 14, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Så har vi været på banen og skyde, og formand og konen havde fin kage 🍰 med forbi de har haft sølvbryllup 💏

April 30, 2019
Billeder fra Herrested skytteforenings opslag

Så fik vi afholdt sidste skydning indendørs for denne gang. Vi starter udendørs næste tirsdag d. 7 maj. Kl. 18.30.

« 1 of 13 »

Be the first to comment.